Geänderte Inhalte Alle kürzlich geänderten Inhalte in zeitlich absteigender Reihenfolge Krankenkassenkarte Einlesen: was ist zu beachten? Neue Fragebögen in psychoEQ: SPAIK und SASKO-J Theorie- und Selbsterfahrungsseminare bis 31. März 2022 online Ersatztermin 05./06. Februar: Seminarverschiebung "ZQ Übende Verfahren Teil 1" "PMR Teil 1" (05.02.2022) und "Autogenes Training Teil 1" (06.02.2022) Neuer Termin "Sondersprechstunde ZQ Gruppe": Donnerstag, 17.03.2022 um 19:15 Seminarverschiebung "ZQ Übende Verfahren" "PMR Teil 1" (22.01.2022) und "Autogenes Training Teil 1" (23.01.2022) Webinar "Diagnostik nach DSM und ICD" weitgehend identisch mit "Diagnostik nach ICD-10" WSPP-Theorieseminare bis Ende der Vorlesungszeit online Publikationen Eye Movements of Children and Adults Reading in Three Different Orthographies Sentiment Analysis of Children and Youth Literature: Is There a Pollyanna Effect? Interactions Between Lower- and Higher-Level Processing When Reading in a Second Language: An Eye-Tracking Study Morphological processing in developmental handwriting production: evidence from kinematics Transposed and Substituted Letter Effects Across Reading Development: A Longitudinal Study The dynamics of morphological processing in developing readers: A cross-linguistic masked priming study Reading morphologically complex words in German: the case of particle and prefixed verbs The development of music competencies in preschool children: Effects of a training program and the role of environmental factors WOR-TE. Ein Ja/Nein-Wortschatztest für Kinder verschiedener Altersgruppen Effects of reading and spelling predictors before and after school entry: Evidence from a German longitudinal study Young children's ability to distinguish thematic relations: Development and predictive value for early reading. 20 frühere Inhalte 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 ... 399 Die nächsten 20 Inhalte